24 Ιαν 2007

Ουίσκι με πάγο

Ανοίγουμε το αρχείο μας



ΒΗΜΑ ΠΡΩΤΟ
Ανοίγουμε ένα νέο Layer και με το Lasso Tool κάνουμε μια επιλογή που θα μοιάζει με παγάκι.
Πηγαίνουμε Edit > Fill και γεμίζουμε την επιλογή μας με 50% Gray
Στη συνέχεια Filter > Render > Glouds εδώ θα πρέπει να πειραματιστείτε πόσες φορές θα εφαρμόσετε το φίλτρο Glouds ώστε στην συνέχεια το παγάκι να έχει το επιθυμητό ορατό αποτέλεσμα εγώ για το βοήθημα το εφάρμοσα 3 φορές.
Στη συνέχεια Filter > Artistic > Plastic Wrap και ρυθμίζουμε:
Highlight Strength: 20
Detail: 10
Smoothness: 10

Αλλάζουμε το Blending Mode του Layer σε Overlay
Αντιγράφουμε το Layer που έχουμε το παγάκι 2 φορές και έχουμε 3 Layers με το παγάκι




(και εδώ θα πρέπει να πειραματιστείτε πόσες φορές θα αντιγράψετε το αρχικό Layer για να έχετε το επιθυμητό ορατό αποτέλεσμα)
Το αποτέλεσμα του πρώτου βήματος θα είναι περίπου αυτό



ΒΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ
Με πατημένο το Ctrl επιλέγουμε όλα τα Layers με το παγάκι κλικ εκει που είναι το κόκκινο βελάκι



και επιλέγουμε New Group From Layers και θα έχουμε αυτό



αντιγράφουμε το Group που δημιουργήσαμε τόσες φορές όσα τα παγάκια που θέλουμε να έχουμε στο ποτήρι.
Επιλέγουμε το κάθε Group (παγάκι) ξεχωριστά και με Edit > Free Transform του αλλάζουμε θέση στο ποτήρι.
Εγώ δημιούργησα 3 παγάκια και το αποτέλεσμα είναι αυτό



ΒΗΜΑ ΤΡΙΤΟ
Έχουμε το ποτήρι έχουμε τα παγάκια μας θα δημιουργήσουμε και το ποτό μας.
Ανοίγουμε ένα νέο Layer και με το Rectangular Marquee Tool κάνουμε μια επιλογή όπως στην παρακάτω εικόνα



δεξί κλικ στην επιλογή μας επιλέγουμε Fill και γεμίζουμε την επιλογή μας με 50% Gray
με επιλεγμένο το Layer της επιλογής μας κάνουμε κλικ εκεί που είναι το κόκκινο βελάκι



Στη συνέχεια



Filter > Render > Glouds
Στη συνέχεια Filter > Artistic > Plastic Wrap και ρυθμίζουμε
Highlight Strength: 20
Detail: 5
Smoothness: 14

ΒΗΜΑ ΤΕΤΑΡΤΟ
Τώρα θα χρωματίσουμε το ποτό μας
Image > Adjustments > Hue/Saturation και ρυθμίζουμε



Αλλάζουμε το Blending Mode του Layer σε Hard Light
Το αποτέλεσμα θα είναι αυτό



ΒΗΜΑ ΠΕΜΠΤΟ
Με επιλεγμένο το Layer του ποτού
Edit > Transform > Warp
και προσαρμόζουμε το ποτό στο ποτήρι μας

Το αποτέλεσμα θα είναι περίπου αυτό



Αν θέλουμε να προσθέσουμε μια ακόμα πινελιά για πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα μπορούμε να προσθέσουμε μια προοπτική βάθους στο επίπεδο του ποτού, αλλά αυτό σε άλλο βοήθημα



1 Comments:

At 2:35 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

aristo!!!
eyxaristo gia ta tutorials!!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home